موقع د. كمال سيد الدراوي
هوس مرض الايدز 356

اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم علي صفحات منتدانا

( دكتور كمال سيد الدراوي)

عزيزي الزائر الكريم .. زيارتك لنا أسعدتنا كثيراً

ونتمني لك اطيب وانفع الاوقات علي صفحات منتدانا
موقع د. كمال سيد الدراوي
هوس مرض الايدز 356

اهلا وسهلا بك زائرنا الكريم علي صفحات منتدانا

( دكتور كمال سيد الدراوي)

عزيزي الزائر الكريم .. زيارتك لنا أسعدتنا كثيراً

ونتمني لك اطيب وانفع الاوقات علي صفحات منتدانا
موقع د. كمال سيد الدراوي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع د. كمال سيد الدراوي

طبي_ اكاديمي _ ثقافي _ تعليمي _ _ استشارات طبية_فيديو طبي

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هوس مرض الايدز

كاتب الموضوعرسالة
عمر الصغير
عضو جديد
عضو جديد
عمر الصغير

العذراء
الحصان
علم بلدك : هوس مرض الايدز 3dflag10
تاريخ الميلاد : 16/09/1990
الساعة الان :
دعائي : هوس مرض الايدز C13e6510

هوس مرض الايدز Empty
مُساهمةموضوع: هوس مرض الايدز   هوس مرض الايدز 1342559054141الأربعاء أغسطس 02, 2017 3:53 am

صباح الخير
انا هحكيلك عن حاجه ويارب تفيدنى
انا حالتى كانت متغير180درجه بجد
كنت انسان صايع لابع
الحدود
اول مره امشى فى طريق الغلط كنت فى 2 اعدادى عملت شذوذ مع واحد صاحبى لمده كم شهر كده
كنت انا و هو صغار ومش فاهمين حاجه
فى الثانوى عملتها مع واحد صاحبى برضه شهر او شهرين
عشان انا من مكان مش عنده ثقافه دينيه فعرفت متاخر ان كل ده غلط وبطلته
بس بعد كده حبيت بنت لمده شهور لحد ما اكتشفت انها نامت مع ولد عمها من سنتين او تلاته مره واحده
وانا اتجوزتها عرفى بورقتين
مره صاحبى جاب بنتين فى شقه واحده منهم كانت بتروح قبل كده عشان فلوس ونمت معاها مرتين وده كان من 7 سنين
او 8 سنين
ومن سنه برضه نمت مع بنتين اول مره فى حياتهم يناموا مع حد دخلته فيهم من ورا لثوانى وهم مستحملوش وطلعته على طول وكانت كل واحده مره
وباقى البنات فى حياتى كان يادوب بوس واحضان وحك من بره ومدخلتهوش وانا عرفت ان مفيش خطر عليا من البنات دى ولا من اللى دخلتهم من ورا لثوانى وهم اول مره يمارسوا الجنس فى حياتهم
والبنت الى نامت مع ولد عمها مفيش خوف لانها معملتش كده غير مع واحد وانا بعده والفرق بينى وبين ولد عمها سنتين
المشكله كانت فى الشذوذ الكان من عشر سنين والخوف من البنت الى جابهالى صاحبى من 7 سنين دول الخوف كله من مرض الايديز
وهم لحد الحين بسال عليهم وهم عايشين ومفيش عندهم اى مشاكل صحيه خالص وحياتهم طبيعيه
وانا تبت وبقيت بصلى وبصوم وبقرب من ربنا وبطلت كل الكلام ده وتبت لربنا بس خايف من ان اتصاب من المرض
وانا مش بياجيلى اسهال الا نادرا والانفلونزا فى البرد بس واوقات لما بستحمى وبطلع تحت المروحه والتكيف فى الصيف
ومفيش الام فى جسمى ولا امراض ولا عملت عمليات معدا عمليه واحده كانت الزايده ومفيش ولا اى حبوب الا حب الشباب العادى وحبوب الحراره طلعت من سنه على صدرى بسبب الحر ومات لوحدها
وانا صعب اكشف لانى شغال فى محجر وده من الصبح لاخر النهار فى الصحرا ومش بكون فاضى
ياريتنى اعرف منك بعد اذنك انا كده مصاب بمرض الايدز ولا الاحتمالات ضعيفه فى حالتى والمده دى كلها
وانا معنديش اى اسهال غير لما اكل حاجه من بره بايظه كل كم سنه مره برجع وبعمل اسهال فى نفس اليوم والموضوع بينتهى واى انفلونزا بتاخد معايا يومين او تلاته لو كترت معايا
مع العلم انى خسيت 15 كيلو فى 6 سنين بسبب ان بحكم شغلى فى الصحرا باكل اخر اليوم بس وبسبب توتر ومشاكل الشغل والبيت والمشاكل الزوجيه فكل ده ماثر عليا
فمعدل الانخفاض ده سرعته كويسه ولا معدل الانخفاض سريع جدا وفيه مشكله ؟
وياترى انا كده مصاب بالايدز ولا ايه ؟ من الحكيته

هوس مرض الايدز
صفحة 1 من اصل 1